vineri, 15 aprilie 2011

Despre lucrurile simple - Mihaela Radulescu

Scrisoare din armata 


          “Iubita mea, adorm cu tine-n gand si ma rog la Dumnezeu sa ma astepti, cu sufletul curat si frumoasa, cum te-am lasat… Mi-e DOR de toate ale tale si-ti simt mainile alintandu-ma, mi-e atat de DOR sa ma iubesti si sa te simt a mea, toata… Tin arma asta rece in mana, in fiecare zi, si plang in mine de dorul trupului tau fierbinte… As da orice sa ma strecor in pat, langa tine, in fiecare seara, macar atat cat sa stii ca esti minunea mea si sa-ti dau, din tot razboiul asta, pacea de care ai nevoie… Te iubesc si stiu ca tu esti ingerul meu pazitor – simt asta in fiecare zi in care mi-este greu… Mi-e DOR de tine, cumplit de DOR, si cu asta ma descurc cel mai greu aici… In rest, stii ca nu-ti pot spune foarte multe despre mine, dar traiesc, asta-i important… Aici noptile sunt cele mai frumoase, e liniste si e cerul cel mai instelat pe care l-am vazut vreodata… E cel mai frumos peisaj la care ma pot uita si in care pot visa la tine, la cum o sa te dezbrac de haine, de lacrimi si de dor si cum o sa te lasi in inima mea, care te va tine in brate… Vreau la tine, vreau sa te sarut de la degetul mic si pana la ureche, poposind… oriunde, vreau sa ma lasi sa-ti adulmec gatul, spatele si sa ma lasi sa aleg ce traseu vreau eu, am nevoie sa fiu un om liber cu tine, ca aici fac totul la ordin si cu logica… Vreau sa ma lasi sa-nnebunesc de dragul tau si sa pot inchide ochii in siguranta, fara sa mai tremur ca asta ma poate costa viata… In tine vreau sa traiesc singura explozie reala… Mai spune-mi despre tine… Mai trimite-mi o fotografie cu tine, mai adu-ma in viata ta, macar asa, ca aici zilele sunt toate la fel, mai putin cele in care mor oameni langa noi… Femeia mea, sa ma astepti, te rog, sa nu ne omori dragostea – pentru mine esti totul, esti minunea si viata mea, esti… eu! Te sarut, te iau in brate, iti pun capul pe pieptul meu si adorm asa… Doar asa pot sa adorm… Te iubesc la nesfarsit… Iubirea mea…” 
[…] «In iubirile “civile” n-avem timp sa ni se faca DOR… Probabil ca e singura parte frumoasa a razboaielor lumii…» 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Free counters!